Sexologmottagning

Sexologmottagningarna finns i Malmö och Stockholm och bemannas av Hela Migs sexolog respektive Hela Migs kurator med sexologisk kompetens. Tidsbokning till någon av sexologmottagningarna sker via mejl. Uppge gärna namn, ålder och en kort beskrivning av det du önskar få stöd kring.

För att boka tid på sexologmottagningen i Malmö, mejla helamig@foreningenstorasyster.se
För att boka tid på sexologmottagningen i Stockholm, mejla malin@foreningenstorasyster.se

På Sexologmottagningen i Malmö får du träffa Leigh Norén. Leigh är utbildad socionom och sexolog och har tidigare arbetat bland annat som kurator på ungdomsmottagning och på centrum för sexuell hälsa i Malmö. Hos Leigh kan du förvänta dig samtalsstöd och rådgivning kring problem du upplever rörande sex, sexualitet och relationer.

På Sexologmottagningen i Stockholm får du träffa vår kurator med sexologisk kompetens, Malin Junker. Malin är socionom och går en grundläggande psykoterapiutbildning i KBT. Hos Malin kan du förvänta dig samtalsstöd och rådgivning kring problem relaterade till sex, sexualitet, identitet och relationer.