Sexologmottagning

Sexologmottagningarna finns i Malmö och Stockholm och bemannas av Hela Migs sexologer. Till sexologmottagningarna kan du komma som individ eller med din partner. Tidsbokning till någon av sexologmottagningarna sker via mejl. Uppge namn, ålder och en kort beskrivning av det du önskar få stöd kring. Samtal på sexologmottagningen kostar 200 kronor/samtal (60 minuter) för individer och 300 kronor/samtal (90 minuter) för par.

För att boka tid på sexologmottagningen i Malmö, mejla helamig@foreningenstorasyster.se
För att boka tid på sexologmottagningen i Stockholm, mejla malin@foreningenstorasyster.se

I sexologmottagning i Malmö jobbar Rebecka Göransson och Michelle Nilsson. Rebecka Göransson är socionom och har en masterutbildning i sexologi. Hos Rebecka kan du förvänta dig stöd och rådgivning kring problem kopplade till sex, sexualitet, identitet och relationer. Michelle Nilsson är leg. psykolog och vidareutbildar sig till sexolog. Hos Michelle kan du förvänta dig samtalsbehandling samt psykologisk och sexologisk rådgivning.

På Sexologmottagningen i Stockholm får du träffa vår kurator med sexologisk kompetens, Malin Junker. Malin är socionom och går en grundläggande psykoterapiutbildning i KBT. Hos Malin kan du förvänta dig samtalsstöd och rådgivning kring problem relaterade till sex, sexualitet, identitet och relationer.