På Hela Migs sexologmottagning i Malmö tar vi emot dig som har erfarenheter av våldtäkt eller andra sexuella övergrepp och som har tankar kring sexualitet, sexlivet eller relationer, eller tycker att sex känns svårt. På sexologmottagningen kan du få sexologiskt stöd och rådgivning av någon av Hela Migs sexologer. Du kan komma till mottagningen som individ eller tillsammans med din partner.

Samtal på sexologmottagningen kostar 200 kronor/samtal (60 minuter) för individer och 300 kronor/samtal (90 minuter) för par. Samtalet kan betalas med Swish eller till vårt bankkonto. Mottagningen ligger i Föreningen Storasysters lokaler i centrala Malmö.

Vi har inga drop in-tider, intresseanmälan för att boka tid på  sexologmottagningen görs via detta formulär!

Önskar du samtal på annan ort? Maila oss på helamig@foreningenstorasyster.se för hänvisning, råd och stöd. Läs också mer om vårt sexologiska stöd online HÄR.