Våra partners

Våra partners hjälper oss långsiktigt med omfattande tjänster och/eller produkter. Deras insatser förbättrar och underlättar vår verksamhet. Föreningen Storasyster är stolta att presentera följande samarbetspartners:

Park loggo färg

Scandic Park sponsrar oss med konferenslokaler till våra volontärutbildningar samt styrelse- volontär- och årsmöten. De sponsrar även med fika under utbildningar och frukost under styrelsemöten. Scandic Sergel Plaza har ett utpräglat CSR-tänk som vi välkomnar.

Just Nu Centralen

Just Nu Centralen ger oss förmånliga priser på våra trycksaker vilket resulterar i att vi kan trycka upp mer material och således nå ut till fler stödsökanden.

Cut-e sponsrar oss med psykologer som behöver göra praktiskt tjänstgöring. Psykologerna tar emot samtal i vår mottagning.

Sponsorer

Våra sponsorer hjälper oss vid enstaka tillfällen med tjänster eller produkter. Vårt arbete skulle inte vara möjligt utan deras stöd. Dessa hjältar har sponsrat oss under det senaste året:

pl_final

Reklam- och produktionsbyrån Penny Lane sponsrade oss med fotografering av våra nya volontärer hösten 2016.

Stort tack även till alla fina supporters som tidigare stöttat oss i olika sammanhang: Advokatbyrå Barbro Sjöqvist AB, Advokatbyrån KLINT, Gateau AB, Norskelån.com, Tovelisa, Gute Grill & Bar, Hyper Island, Fotograf Linnea Rheborg, 24 Solutions, Riche, Westers, O’Learys, Matboden Södermalm, ICA Södra station, Flink Reklam, Loca Print, Södra Teatern, Fruit Distribution AB, Johan & Nyström, Swedbank,  Pontus!, Peace & Love, Indiska, Barbro Bistro & Bar, Hermans, TempoDokumentärfestival, Boulebar, Stockholms Fallskärmsklubb, Scandic Norra Bantorget, Elements Spa, Galago, RAW, Vittra Gymnasiet, Svensk, Sifferrådet, Sport & fritidsgrossisten och Ugglan Boulebar.