Föreningen Storasyster är en ideell organisation som vänder sig till dig som utsatts för våldtäkt eller andra sexuella övergrepp.

Föreningen Storasyster lanserar nu rapporten “5211 röster om sexuellt våld”. Rapporten är baserad på en enkätstudie som riktade sig till personer med erfarenhet av utsatthet för sexuellt våld. Vid årsskiftet 2017/2018 genomförde Föreningen Storasyster en enkätstudie om sexuellt våld som riktade sig till personer med erfarenhet av sexuella övergrepp. Enkäten innehöll frågor om sexuellt våld, psykiskt …

Behöver du stöd?

Chatten är öppen:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Alla är välkomna att höra av sig, oavsett sexuell läggning och/eller könsidentitet. Vi har tystnadslöfte, och du kan vara anonym om du önskar.

Behöver du stöd?

Vi finns på plats:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Vill du också ha en snygg tygkasse att använda varje gång du går till affären? Eller en cool t-shirt? This is the place to go!

Allt överskott går till att hjälpa och stötta människor utsatta för övergrepp samt till att förebygga sexuellt våld. Handla något fint och var samtidigt med och gör skillnad för de som behöver din hjälp!

Vi får stöd av
Våra partners