Föreningen Storasyster är en ideell organisation som vänder sig till dig som utsatts för våldtäkt eller andra sexuella övergrepp.

Vilda
Föreningen Storasyster har över 100 fantastiska volontärer som är en del av vårt dagliga arbete mot sexuellt våld – en av dem är Vilda. Nedan berättar hon mer om hur hon upplever volontärskapet och vad som har fått henne att engagera sig i Föreningen Storasyster. Varför valde du att bli volontär på just Föreningen Storasyster? Jag valde …

Behöver du stöd?

Chatten är öppen:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Alla är välkomna att höra av sig, oavsett sexuell läggning och/eller könsidentitet. Vi har tystnadslöfte, och du kan vara anonym om du önskar.

Behöver du stöd?

Vi finns på plats:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Vill du också ha en snygg tygkasse att använda varje gång du går till affären? Eller en cool t-shirt? This is the place to go!

Allt överskott går till att hjälpa och stötta människor utsatta för övergrepp samt till att förebygga sexuellt våld. Handla något fint och var samtidigt med och gör skillnad för de som behöver din hjälp!

Vi får stöd av
Våra partners