Föreningen Storasyster är en ideell organisation som vänder sig till dig som utsatts för våldtäkt eller andra sexuella övergrepp.

Flera medier har idag rapporterat om att sexualbrotten minskar efter att Brå släppt årets Nationella trygghetsundersökning. Vår verksamhetschef Cecilia Bödker Pedersen kommenterar rapporten och dess innehåll.- Om resultaten i årets NTU faktiskt är början på en nedåtgående trend är det väldigt glädjande, men jag tror det är för tidigt att dra den slutsatsen efter bara …

Behöver du stöd?

Chatten är öppen:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Alla är välkomna att höra av sig, oavsett sexuell läggning och/eller könsidentitet. Vi har tystnadslöfte, och du kan vara anonym om du önskar.

Behöver du stöd?

Vi finns på plats:

Måndagar: 20:00-22:00
Tisdagar: 20:00-22:00
Onsdagar: 20:00-22:00
Torsdagar: 20:00-22:00
Söndagar: 16:00-18:00

Sexologchatt:
Tisdagar: 17:00-19:00

Vill du också ha en snygg tygkasse att använda varje gång du går till affären? Eller en cool t-shirt? This is the place to go!

Allt överskott går till att hjälpa och stötta människor utsatta för övergrepp samt till att förebygga sexuellt våld. Handla något fint och var samtidigt med och gör skillnad för de som behöver din hjälp!

Vi får stöd av
Våra partners